Jaime De Olano destaca que a aplicación da Plan Feijóo beneficiaría ao 80% das familias lucenses e ao 100% do pensionistas da provincia

Os deputados no Congreso, Jaime De Olano e Joaquín García Díez, explicaron que o Plan de Medidas Urxentes e Extraordinarias en Defensa das Familias e da Economía, proposto polo líder do Partido a nivel nacional, Alberto Núñez Feijóo, e que o Executivo presidido por Pedro Sánchez non quixo debater, beneficiaría ao 80% das familias lucenses e ao 100% dos pensionistas da provincia.

Deste xeito, os deputados instaron ao Goberno a tomar en consideración a gravidade do estado da economía española e a necesidade de aplicar medidas con urxencia. “La situación en la que se encuentra España está muy alejada de los países de nuestro entorno: somos el que más ha caído con la pandemia, el que más va a tardar en recuperar el PIB (un año  y medio más que las economías comparables a España)”.

A este respecto, expuxo que temos unha inflación un 40% superior á media da UE, somos o país onde máis creceu a desigualdade e onde máis familias están en situación de vulnerabilidade, onde máis caeu o comercio retallista e vemos como o consumo das familias afundiuse estes meses. A explicación, din os deputados populares por Lugo, hai que buscala en que, sendo certo que houbo unha pandemia e agora hai unha guerra no leste de Europa, nas políticas erróneas de Pedro Sánchez.

Alternativa sensata

Jaime de Olano puntualizou que o plan presentado por Feijóo foi “elaborado tras las conversaciones mantenidas con empresarios, sindicatos, economistas, ex ministros….e e así ata 25 expertos” e seguindo “las recetas que proponen el Banco de España, la AIReF, el FMI, los principales centros de estudios económicos del país (Funcas, BBVA Research, IEE….) y que ha pedido incluso Felipe González en el día de ayer”. Os populares consideran que é “una alternativa sensata, equilibrada, con medidas de efecto inmediato en las nóminas y, lo que es máis importante, una alternativa justa con el esfuerzo que hacen los españoles”.

As grandes liñas do plan inclúen a racionalización do gasto burocrático, redeseño dos fondos europeos para facelos máis útiles e reutilizar os fondos non executados, reformas estruturais a medio prazo para incentivar a actividade económica, baixada de impostos selectiva, inmediata e temporal sobre sectores afectados e para rendas baixas e medias; para autónomos e profesionais a redución da tributación en estimación obxectiva en IRP (módulos). Precisamente, neste punto destacou a aposta da Xunta de Galicia por traer unha empresa da relevancia de Altri á provincia. “Esperamos que el Gobierno no de la espalda una vez más a Lugo y que tenga en cuenta esta inversión en la distribución de los fondos europeos”.

Olano declarou: “Pedimos racionalizar el gasto público, acabar con el despilfarro: No es razonable que, en un momento de profunda crisis económica, cuando las familias, autónomos y empresas se ven obligados a ajustar sus gastos, los españoles nos veamos obligados a mantener el gobierno más amplio y caro de Europa. Esto ni es normal, ni es sensato, ni es justo”.

“España no está para perder el tiempo”

Os populares din que Pedro Sánchez “no gobierna, porque estamos delante de un presidente del Goberno débil, que dirige un Goberno sin iniciativa”. É por este motivo polo que considera que “España no está para perder el tiempo en momentos de crisis como la que estamos a sufrir; los españoles necesitan soluciones a sus problemas y no el espectáculo que estamos a vivir estes días”.

 

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.