Ana Miranda defende “unha revisión urxente” da Política Pesqueira Común

A eurodeputada do BNG denuncia na Comisión de Pesca a discriminación do sector pesqueiro galego nos anos de aplicación da PPC

A eurodeputada do BNG, Ana Miranda, defendeu hoxe na Comisión de Pesca da Eurocámara a necesidade de modificar a Política Pesqueira Común (PPC), xa que non acadou os seus obxectivos de garantir que as actividades da pesca e a acuicultura sexan sostibles ambientalmente a longo prazo nin unha boa xestión pesqueira que cree emprego e fixe poboación nas zonas pesqueiras, que xere beneficios económicos e contribúa á produción de alimentos.

Pola contra, Miranda subliñou a importancia de que a nova PPC teña en conta a perspectiva social da pesca e debe considerar a dimensión social como unha prioridade, xa que até agora, para tomar diversas decisións, as partes afectadas non foran escoitadas, como son os pescadores e armadores, a cadea de produción e as comunidades costeiras que viven da pesca e do marisqueo.

Neste sentido, o Bloque considera que a dimensión social debe incluír tanto a mellora das condicións de traballo, da formación marítimo pesqueira no sector, da modernización da frota para facer que os buques de pesca sexan máis seguros nas duras condicións que ten a pesca en xeral.

“Os obxectivos da PPC non foron equilibrados para Galiza, existe unha gran descompensación entre os mesmos, e unha discriminación de certas frotas e territorios como a galega”, sinalou Ana Miranda na súa intervención na Comisión de Pesca, ao tempo que salientou a necesidade de revisar o criterio de estabilidade relativa e de que os obxectivos social, económico e medio ambiental sexan equilibrados.

Crítica ao criterio de estabilidade relativa

Neste sentido, o BNG considera que a Comisión mantén inxustamente o criterio de estabilidade relativa, baseado nos dereitos históricos de determinados Estados membros sobre determinadas pesquerías, sabendo que implica unha discriminación de partida que se mantén no tempo inxustamente para a frota galega. Para a eurodeputada nacionalista é fundamental que se revise, se actualice e se adapte aos cambios nas frotas e na xestión pesqueira e presentará emendas que recollan a posición do BNG sobre a PPC.

Un comentario

  • Julio Asorey

    No defiende absolutamente nada en la pesca!.Repiten permanentemente la misma historia y saben lo que hay en Europa y los planes existentes.

    Paises como Irlanda nos han dado lecciones el año pasado y especialmente en el Parlamento Europea a todos los representantes de España ,por algo será.!.

    Está claro que en el Bloque utilizan paseando a la Sra.Miranda cual experta en todo :
    Lo mismo está en Brasil ,que con el Polisario en Argelia que ahí en Europa y casi siempre con la «matraca» de la pesca!.(sospecho que esto dará pocos votos,(que parece ser lo que buscan ).
    Ciertamente no hay más Parlamentarios europeos del Bloque ,pero debido a ello ,centrarse en lo que importa y no usarla de «Chica para todo» por que esas cosas acaban devaluando al personaje y tal vez sea muy válida para algunas cosas en beneficio de Galicia dentro de Europa pero no lo es : «para todo».

    Ya está bien de aparentar que se hace algo ,sin hacer nada!.Como Estado y en Pesca, el Sr.Planas en coordinación con los gobiernos Autonómicos ,debe de actuar y los Parlamentarios españoles en Europa hacer lo propio y ayudar ,pero repetir lo mismo ,tantas veces parece absurdo y solo cabe interpretarlo como electoralísmo puro.

    Confiemos en que «no la atrapen en una mariscada » para desprestigiarla (como a los Sindicalistas en el pasado) ,por que a lo mejor es una buena parlamentaria europea y hay que agradecer su trabajo.

    La Política Pesquera Común la conocen todos los Países y los lobbies pesqueros a veces se mezclan con «empresas mixtas» etc…y no es fácil aplicar la Normativa Comunitaria de ahí que Europa estudie muy a fondo ,cada paso que dan
    para legislar en los temas pesqueros y sus Normas,antes de implementarlas como Obligatorias.

    Esto no va de Partídos así que ni Bloque ni ninguno de los demás ,pretendiendo cambios o formas de gestión ,por que lo deseable es una política seria como Estado de la Unión :QUE ES LO QUE TOCA!

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.