O titular da Xunta asiste á entrega a Aida Pena do Premio Diego Bernal que outorga a Asociación de Periodistas de Galicia
O presidente da Xunta, Alfonso Rueda, destacou como fundamental contar cunha prensa libre para garantir a verdade no sistema democrático. Así o afirmou durante a entrega a Aida Pena do Premio Diego Bernal que outorga a Asociación de Periodistas de Galicia.
O titular do Goberno galego resaltou a figura da homenaxeada, unha xornalista que durante os 40 anos que exerceu a profesión, a maioría deles na radio, practicou “a honestidade e deixou escola”. Así mesmo, manifestou que os seus informativos e crónicas forman parte da historia recente de Galicia, unha comunidade que “ten moito que contar”.
Neste sentido, salientou os grandes retos e ameazas que afronta a profesión desde hai anos, ao mesmo tempo que asegurou que o xornalismo “é unha profesión moi noble”, polo que avogou por seguir contando cos medios de comunicación como puntos de encontro a través dos cales ofrecer unha boa información. Para iso, tal e como asegurou Rueda, “fan falta grandes profesionais para contar os feitos con credibilidade”.
Muy bonito,muy edificante y muy pintoresco!.Ciertamente el Str. Rueda dice la verdad pero sabe perfectamente que los grandes medios informativos reciben sus mayores aportes de las subvenciones y con ello,se acabó la ndependencia
y como Presidente de la Xunta conoce las cantidades asignadas a los diarios lo cual es fácil de comprender que serán
mayores y más jugosas para los afines que para los de la «competencia».
Cualquier periodista conoce que debe ajustarse a las normas de su periódico y de su redactor jefe o tendrá que dejar
de ser periodista y hacerse repartidor en motocicleta de telepizza o de «globo».
» fan falta grandes profesionais para contar os feitos con credibilidade».Lamentablemente será imposible en la España de hoy.Los profesionales se ajustan a lo que hay para no poner en juego su supervivencia.
Comprenderá el Sr.Rueda que lo necesario es que ese periodista brillante no sea vapuleado por su Empresa y se vea obligado a ceder y ajustar su relato (al pensar en su familia) a lo que a su Empresa,le interesa.
Se preocupan los políticos del «salario mínimo profesional» y no saben que ese mínimo a la mayoría de los jóvenes
periodistas ni se le asigna ni nunca les llega.
Estos Premios con abrazos «rompecostillas» entre amigotes los valoran Vdes. (los que mandan) pero sin temor a equivocarme puedo afirmar que son de muy dudoso valor para cualquier ciudadano de a pié ,que detecta siempre
en las noticias el modo confuso en que a veces se publicitan los acontecimientos que sin mentir ,logran desinformar
a todos.
Prensa libre es la Norteamericana y al Washington Post no le tembló el pulso para » cargarse «al Presidente Nixon
en su día (cosa impensable en España ),a pesar de lo que crea y diga el Sr.Rueda.