La compañía biotech con sede en Touro impulsa una obra de arte colectiva en la que participan nueve artistas emergentes gallegos.
La compañía gallega GalChimia, especializada en servicios de química orgánica para el sector farmacéutico y biotecnológico, siempre ha destacado por su “Pasión por la Química”. Ahora la empresa con sede en el Concello de Touro (A Coruña) presenta su proyecto GalChimia Art, una obra de arte colectiva que aúna piezas de nueve artistas emergentes con la química como hilo conductor. «Sempre nos gusta dicir que a química orgánica é unha arte, xa que empregamos a diario a nosa creatividade na síntese de novas moléculas que nunca antes foron sintetizadas”, asegura Carme Pampín, CEO de GalChimia, quien explica que la iniciativa GalChimia Art, “é un paso natural, ademais de literal, no que tratamos de unir ambas disciplinas nunha obra orixinal para a nosa sede”, en el Parque Empresarial de Touro.
“A idea de poñer en marcha GalChimia Art xurdiu como unha iniciativa que axude a impulsar e visibilizar a arte en Galicia, especialmente ao tratarse de artistas nos comezos das súas carreiras, cos que nos sentimos moi identificados tanto pola parte creativa como emprendedora, ao mesmo tempo que fomentamos a sua creatividade para (re)interpretar a química desde a arte”, según explica Carme Pampín. Tras identificar a 45 candidatos en el panorama artístico emergente gallego; finalmente la compañía biotecnológica eligió a nueve artistas para contribuir a crear esta obra de arte colectiva. GalChimia Art contiene piezas inéditas de Breogán Xague, Carlos Fer, Verónica Vicente, Antía Iglesias, Lúa Gándara, Mar Ramón Soriano, Alejandro Rego, Ana María Cabanes, y Nerea Cordeiro; abarcando a su vez variadas disciplinas artísticas, desde pintura y escultura hasta fotografía y artes plásticas.
«Os artistas volcáronse coa proposta ‘Paixón pola química. Paixón pola arte’, e para nós foi un pracer colaborar con eles e ser partícipes do seu proceso creativo”, destaca Carme Pampín. La obra se ha inaugurado en las instalaciones de GalChimia en Touro, coincidiendo con la celebración del vigésimo tercer aniversario de la empresa. Como cada año, GalChimia ha reunido a todo su equipo en una jornada corporativa para celebrar los hitos de la empresa, aprovechando la cita para presentar la obra GalChimia Art, rodeados también de algunos de sus creadores. «Esta obra é unha manifestación máis da nosa paixón pola química ao tempo que representa unha parte dos nosos valores: creatividade e innovación, traballo en equipo, atención ao detalle…», añadió Carme Pampín, durante la inauguración.
Fundada en 2001 como la primera spin-off de la Universidad de Santiago de Compostela, GalChimia es ya un referente en el ámbito europeo, habiendo trabajado para algunas de las farmacéuticas más importantes de España y del entorno internacional. Además de contar con centros de trabajo en Madrid y Barcelona, GalChimia mantiene su sede central en Galicia. Su edificio del Parque Empresarial de Touro, donde está su
sede, acoge ahora GalChimia Art.