secretario xeral do PSdeG, Valentín G. Formoso, animou este mércores a toda a militancia a participar no “ilusionante” proceso de primarias “no que o militante escolle quen será o presidente da Xunta”.
O líder dos socialistas galegos fixo estas declaracións dende o Concello de Vilalba, onde participou como convidado na toma de posesión da socialista Marta Rouco como nova alcaldesa da vila luguesa, á que lle trasladou os seus parabéns e todo o apoio do partido.
A preguntas dos xornalistas, e unha vez que se coñecen os precandidatos definitivos ás eleccións primarias para elixir o candidato do PSdeG á presidencia da Xunta, lamentou que o PSOE sexa o único gran partido en España que emprega este modelo de elección “baseado no principio de soberanía popular”.
“Non hai dedazo, escolle o militante”, resaltou de seguido. E dixo estar seguro de que “cantos máis compañeiros participen, maior será a festa da democracia”, así como que “será un proceso limpo e ilusionante que servirá de catapulta do que vai a ser o candidato dun partido que aspira a volver a darlle moral a Galicia nas próximas eleccións autonómicas”.
Manuel Losada, José Ramón Gómez Besteiro e Gonzalo Caballero son os tres militantes que optarán a ser o candidato socialista á presidencia da Xunta logo do peche do prazo para a presentación de precandidaturas.
CONDENA DE HAMÁS
Tamén reaccionou ante a votación da mañá deste mércores no Parlamento na que o BNG non votou en ningún sentido ante unha resolución do Debate do Estado da Autonomía presentada polos onde se pedía condenar o terrorismo de Hamás e manter as vías de axuda humanitaria ao pobo Palestino. Seguindo así as liñas marcadas polo partido que sempre se mostrou en contra da violencia contra a poboación civil, independentemente do país de nacemento.
“Foi unha perda de oportunidade do BNG de parecerse a Galicia”, destacou un Formoso que entende que os galegos están sempre “sen ambaxes contra o terrorismo”. Cualificou rotundamente como “terrorismo” as accións de Hamás “que levan xerado moitas vítimas, entre elas nenos” e reiterou que estamos ante unha oportunidade perdida dun partido como o BNG que “está chamado a participar nun goberno de progreso e que hoxe afástase do que é Galicia en realidade”, concluíu.
Ya sabe que queda fuera de la competición y serán Besteiro/Caballero los contendientes para la plaza.
De los militantes de base no hay opción alguna para nadie y Formoso se aparta porque sabe que de Madrid ordenan que sea Besteiro quien ocupe la plaza asi que tendrá un buen «puestecito» acorde con lo que hacen en el PSOE y Guerra ya se lo anunció hace años :»El que se mueva no sale en la fotografía».
Nada tiene que ver lo de parecerse a Galicia el BLOQUE si hace lo que Vd. dice o propone.El Bloque sigue la linea de la
izquierda europea en general y ya observó las visitas a Palestina de Ana Miranda como acabaron para ella cuando fué expulsada en su día de Israel .No expulsaron a la Delegación Europea ,la expulsaron a ella por tener antecedentes dudosos,para las Autoridades de Israel.
Por ello ,el Bloque sigue su línea particular de siempre y esa «oportunidad de parecerse a Galicia» es una memez
suya y si el BLOQUE está llamado a participar en un gobierno «de progreso» (eso de progreso ,suena bonito pero es una ilusión),mejor diga «si está llamado a gobernar» porque es fácil que el BLOQUE supere en votos al PSOE y segun los resultados podría olvidarse del PSG-PSOE para gobernar .
No hacen falta alianzas con nadie si logran el lider adecuado porque las elecciones se ganan con el voto independiente ,(no con el de la militancia aplaudidora de las fotografías ) y quien va observando a los políticos es
quien a última hora decide y podría ser letal para el PSG-PSOE .
El candidato impuesto por Madrid aparentemente (Besteiro) no está claro que despierte interés alguno y más bien
se trata de un mediocre abogado que pulula por Galicia ocupando plazas que el PSOE le dedica por su fidelidad.
Tras el desastre de «Garañón» parecía que iba a ejercer de abogado pero duró poco ese espejismo (hay quien dice que
el bufete de Santiago prefería enviarle el salario a su casa y que no viajase al Despacho ,dado que trabaja poco y
de derecho ,debió de olvidar las asignaturas estudiadas).
Tienen un excelente líder en el Alcalde de Vigo Abel Caballero (recuerde que Alfonso Guerra en el pasado fué culpable de que no optase a presidir la Xunta en su día).
Mirándo hacia atrás ,su éxito sería incuestionable había ejercido de MInistro con bastante solvencia y el panorama político pudo avanzar de un modo diferente y mejor para Galicia.
Es evidente que a falta de Abel Caballero su sobrino (que opta al cargo) ,aparenta tener mejores condiciones que Vd y Besteiro juntos pero eso parece que lo deciden otros y esas «primarias» son para despistar y que el militante crea que
es quien decide al «elegido».