García Patiño lamenta que “un año más se pida a los vecinos y vecinas que restrinjan su consumo por la prealerta por escasez moderada”
El alcalde, Óscar García Patiño, lamenta que la Xunta eluda buscar una solución real a los problemas de abastecimiento de agua en la comarca de A Coruña. El regidor reclama el trasvase de agua desde Meirama al embalse de Cecebre como “solución a esta problemática” y señala que este proyecto “leva anos pendente pola falta de interese das administracións con competencia nesta materia”. García Patiño urge el cumplimiento “desta reivindicación histórica” después de que la Xunta decretase la situación de prealerta por escasez moderada de agua.
El alcalde considera “inxusto que teñan que ser, unha vez máis, os veciños e veciñas os que teñan que limitar o seu consumo de auga por mor da inoperancia dos organismos correspondentes”. García Patiño incide en la necesidad de cuidar “dun recurso tan prezado como é a auga”. Con todo, el regidor considera que hay “unha dobre vara de medir xa que, mentres que a cidadanía ter que limitar o seu consumo, seguen regándose campos de golf e de fútbol sen ningún tipo de restrición”.
El primer edil recuerda que esta situación se repite “ano tras ano, pero a Xunta de Galicia non se decide a atallar o problema de raíz”. En este sentido, el regidor apunta que la operación de traslado de agua entre Meirama y Cecebre permitiría duplicar la capacidad del sistema de abastecimiento del área metropolitana de A Coruña, tal y como el Gobierno autonómico confirmó en numerosas ocasiones. Ya en el 2013, desde la Consellería indicaban que las obras para el trasvase de agua de Meirama a Cecebre empezarían en 2014. El regidor lamenta que, desde entonces, “pasou xa unha década, pero o problema segue sen resolverse. Falouse deste proxecto tamén en 2014 e no 2017, pero a solución non chega e, ao final, os maiores prexudicados son os cidadáns e cidadás”.