Alfonso Rueda inauguró la nueva sede del Centro Español Apóstol Santiago de Liechtenstein

por Redacción Internacional

AlejandraPlaza.Zúrich. El presidente de Galicia viajó al principado de Liechtenstein acompañado por el secretario general de emigración, Antonio Rodríguez Miranda, para inaugurar la nueva sede del centro español Apóstol Santiago, localizado en la localidad de Gamprin. En el acto también intervinieron el cónsul general de España en Zúrich, Francisco José Rabena; la ministra de Asuntos Exteriores, Educación e Interior de Liechtenstein, Dominique Hasler y el alcalde de Gamprin, Johaness Hasler. El Centro Español Apóstol Santiago de Liechtenstein, con cerca de 170 socios, se fundó en el año 1979, convirtiéndose en uno de los clubes más antiguos en Europa. La mayoría de los gallegos que residen en este principado son nativos de la región de A Costa da Morte. Esta sociedad continúa su trayectoria gracias al incansable esfuerzo de sus socios, quienes mantienen vivo el espíritu de comunidad. Además, actúa como una pequeña embajada de A Costa da Morte, ya que, la gran mayoría de los poco más de 300 gallegos que habitan en el Principado provienen de la comarca y municipios aledaños.

El mandatario gallego, quien saludó y escuchó con atención a todos los asistentes, aprovechó la visita para destacar el potencial de la Estrategia Galicia Retorna.  Su presencia en la inauguración de este nuevo centro español apóstol es una muestra de su compromiso con la comunidad gallega en el extranjero y su apoyo a iniciativas que promueven la cultura y la identidad gallega en el mundo.

««Quero transmitirvos una vez máis o que sentimos de corazón, o agradecemento que nos embarga pola vosa fidelidade ás raíces galegas. Non esquezades nunca de onde vides e, de cando en vez, se reunídevos para recordalo. É unha fonte de alegría e un verdadeiro honor visitar os centros e expresarvos o noso recoñecemen to polo voso incansable esforzo. Tamén desexo falarvos do Programa Estratexia Retorno. Aqueles que desexen volver teñen todo el dereito do mundo para facelo, así como os seus fillos e netos.  Sodes galegos por dereito, de primeira categoría. Galicia agárdavos cos brazos abertos. E se non podedes vir vós, seguiremos vindo nós aquí a visitarnos»

La construcción de la nueva sede de la comunidad española en este pequeño principado ha sido un logro que requirió numerosas manos y semanas de trabajo. Muchos individuos contribuyeron con su esfuerzo y dedicación para dar forma a este proyecto histórico. El presidente del centro durante los últimos 40 años, Manuel Figueroa, oriundo de Muxía, expresó unas emotivas palabras de agradecimiento a los verdaderos protagonistas de este hito. Su sacrificio, trabajo y determinación son el pilar de este logro excepcional.

«Queridos socios e amigos do Centro Español Apóstolo Santiago,

Hoxe reunímonos para celebrar un logro monumental, un que requiriu un esforzo sen igual, non só físico e económico, senón tamén emocional. Construímos os cimentos do que se converteu na casa de todos os españois en Liechtenstein, a nosa nova sede. Durante estes tempos desafiantes, especialmente na etapa de pandemia, demostramos unha determinación e unidade excepcionais. A vosa dedicación inquebrantable, o voso apoio financeiro xeneroso e o voso compromiso emocional son a razón pola que estamos hoxe aquí celebrando. As vosas mans laboriosas, o voso sacrificio e a vosa paixón fixeron posible o que unha vez parecía un soño. Transformamos un anhelo nunha realidade tanxible e iso merece un agradecemento sincero e profundo. Durante a pandemia, cando o mundo enteiro se enfrentaba a incerteza e medo, vós mantivestes a chama da esperanza acesa. En momentos nos que a distancia física volveuse unha norma, a nosa comunidade mantívose unida de maneira que transcenderon as fronteiras. Este logro é un testemuño da forza do noso espírito colectivo e a convicción de que xuntos podemos superar calquera obstáculo. A nosa nova sede non é só un edificio; é un símbolo da nosa unidade e perseveranza. É un lugar onde as nosas tradicións, cultura e amizades poden florecer e fortalecerse; un refuxio para todos os españois en Liechtenstein, un fogar lonxe de casa. En nome de todos e no meu, queremos expresar o noso agradecemento máis profundo a cada un de vós. Grazas polo voso traballo incansable, a vosa xenerosidade desinteresada e a vosa fe no noso proxecto. Esperamos que este novo capítulo na historia do Centro Español Apóstolo Santiago nos brinde momentos inesquecibles e fortaleza aínda máis os nosos lazos»

Comparte éste artículo
Escribe tu comentario